Jak správně chválit a kárat pracovníky


11 kroků

4,5/5

1000 Kč/měsíc
Aplikováno minimálně u 15 firem.

Podrobně se seznámíte, jak správně povzbuzovat a chválit pracovníky nebo i kárat s cílem dosáhnout správného výkonu pracovníků. Připravili jsem pro Vás i zásadní předpoklady, jež je třeba nastavit, aby chválení a káraní bylo skutečně účinné. Dovíte se, jak se pracovník dívá na požadovaný výkon a jak manažer. Jakou roli hraje kapacita a pravidla nastavená v systému managementu vůči chválení a kárání. Co způsobuje významná nedorozumění nebo i pokles výkonu. V linii také najdete výjimky, i negativní dopady, které je třeba mít na paměti. Vyzkoušíte si příklady, které Vám autoři zkontrolují, abyste měli jistotu, že jste vše správně pochopili a aplikovali. Oba autoři do znalostní linie vtiskli nejlepší poznatky z praxe s ohledem na situace, kde se manažeři nejčastěji dopouští chyby.

Znalosti jsou sestaveny do postupných kroků, které vypadají jako Post Ity. Každý krok můžete rozkliknout a dovíte se víc. Čtení kroku Vám vezme maximálně 5 minut. Po přečtení klikněte na tlačítko PROSTUDOVÁNO. Od té doby Vám běží 7 denní lhůta ve které byste znalosti měli uplatnit ve své praxi. Pak klikněte na ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU a zaškrtněte odpověď nebo ji vypište. Některé odpovědi kontroluje autor linie. Bude-li odpověď správně už jen zapíšete do MOJE POZNATKY, jakou zkušenost jste získali v praxi. Následně postupujete do dalšího kroku. Budete-li mít jakýkoliv dotaz, máte možnost kontaktovat autora linie. Velmi rád Vám odpoví nebo poskytne odbornou konzultaci.

Ing. Jiří Střelec

Poradce se zaměřením na management, systémy vedení, komunikaci a Public Relations.

Vojtěch Bednář

Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.

Back to top