Komunikace pro manažery


11 kroků

3,9/5

1000 Kč/měsíc
Aplikováno minimálně u 16 firem.

Manažer komunikací předurčuje, jak bude firma fungovat a čeho dosáhne. Nejde jen o to lidem sdělovat informace v čase, ale hlavně je umět nadchnout pro strategii, nový projekt, řešení neshod a další aktivity. Podaří-li se to, pracovníci sami pak bez přímé účasti manažera dokáží velmi dobře řešit vzniklé situace. Znalostní linie Vám pomůže, jak si komunikaci připravit, vytvořit zájem, nadchnout pracovníky, pracovat s mimikou, gesty, emocemi apod.

Manažer komunikací předurčuje, jak bude firma fungovat a čeho dosáhne. Nejde jen o to lidem sdělovat informace v čase, ale hlavně je umět nadchnout pro strategii, nový projekt, řešení neshod a další aktivity. Podaří-li se to, pracovníci sami pak bez přímé účasti manažera dokáží velmi dobře řešit vzniklé situace. Znalostní linie Vám pomůže, jak si komunikaci připravit, vytvořit zájem, nadchnout pracovníky, pracovat s mimikou, gesty, emocemi apod.

Ing. Jiří Střelec

Autor tréninků komunikace pro manažery a specialisty. 9 let aktivně působil v oblasti PR a marketingu a více jak 25 let v managementu.

Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.

Back to top