Jak správně chválit a kárat pracovníky


11 kroků

4,2/5

1000 Kč/měsíc
Aplikováno minimálně u 15 firem.

Podrobně se seznámíte, jak správně povzbuzovat a chválit pracovníky nebo i kárat s cílem dosáhnout správného výkonu pracovníků. Připravili jsem pro Vás i zásadní předpoklady, jež je třeba nastavit, aby chválení a káraní bylo skutečně účinné. Dovíte se, jak se pracovník dívá na požadovaný výkon a jak manažer. Jakou roli hraje kapacita a pravidla nastavená v systému managementu vůči chválení a kárání. Co způsobuje významná nedorozumění nebo i pokles výkonu. V linii také najdete výjimky, i negativní dopady, které je třeba mít na paměti. Vyzkoušíte si příklady, které Vám autoři zkontrolují, abyste měli jistotu, že jste vše správně pochopili a aplikovali. Oba autoři do znalostní linie vtiskli nejlepší poznatky z praxe s ohledem na situace, kde se manažeři nejčastěji dopouští chyby.

Znalosti jsou sestaveny do postupných kroků, které vypadají jako Post Ity. Každý krok můžete rozkliknout a dovíte se víc. Čtení kroku Vám vezme maximálně 5 minut. Po přečtení klikněte na tlačítko PROSTUDOVÁNO. Od té doby Vám běží 7 denní lhůta ve které byste znalosti měli uplatnit ve své praxi. Pak klikněte na ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU a zaškrtněte odpověď nebo ji vypište. Některé odpovědi kontroluje autor linie. Bude-li odpověď správně už jen zapíšete do MOJE POZNATKY, jakou zkušenost jste získali v praxi. Následně postupujete do dalšího kroku. Budete-li mít jakýkoliv dotaz, máte možnost kontaktovat autora linie. Velmi rád Vám odpoví nebo poskytne odbornou konzultaci.

Ing. Jiří Střelec

Poradce se zaměřením na management, systémy vedení, komunikaci a Public Relations.

Vojtěch Bednář

Poradce se specializací sociologie, kterou využívá pro správné vedení pracovníků.

Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.

Back to top